AlfaTronik - sklep detektywistyczny Kontakt:
Adres: ul. Królowej Bony 49 pawilon 1 02-496 Warszawa ,
Tel:+48 506-469-296, E-mail: info@alfatronik.com.pl
1992r.
Logo AlfaTronik
» Regulamin
  • dostawa

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU ALFATRONIK

§ 1 Składanie zamówień
 
  1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
  2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
  3. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę internetową, mailowo pod adresem michal@alfatronik.com.pl lub telefonicznie pod numerami telefonów (22) 867 07 31 lub 506 469 296 oraz realizowane w siedzibie sklepu AlfaTronik - Warszawa, ul. Królowej Bony 49 paw. 1. Wysyłki są realizowane na obszarze terytorialnym Polski.
  4. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  5. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
  6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produkt. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia i zawarciu umowy kupna / sprzedaży.
  7. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku szybkich płatności elektronicznych lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
  8. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, podlegają gwarancji 12 miesięcy (chyba że jest to oznaczone inaczej na karcie danego produktu), oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Jako przedsiębiorca handlowy, informujemy, że mamy obowiązek dostarczać produkty pozbawione wad fabrycznych i prawnych.
  9. Anulowanie zamówienia przez Klienta jest możliwe na etapie przyjęcia i realizacji zamówienia. Dyspozycję anulowania zamówienia Klient może wydać mailowo lub telefonicznie korzystając z danych teleadresowych sklepu. Zamówienie, które ma status wysłane nie możne zostać anulowane. O fakcie wysłania zamówienia Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.

§ 2 Koszty i termin wysyłki
 
  1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, lub o innych czynnikach które uniemożliwiają lub utrudniają realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub mogą wpłynąć na jej opóźnienie.
  2. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 3 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub szybkich płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności).
  3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.
  4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep może pokryć koszt przesyłki zakupionych towarów. Informacje o dostępnych darmowych formach wysyłki pojawiają się w koszyku sklepu internetowego.

§ 3 Płatności
 
  1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
  2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu szybkich płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.
  3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 14 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
  4. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

§  4 Procedura reklamacji
 
  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  2. Reklamacje muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
  3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji załączony na dole tego regulaminu.
  4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
  5. Klient ponosi koszty wysyłki reklamowanego lub zwracanego produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt odesłania towaru ponosi sprzedawca.
  6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy oryginału faktury, podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
  7. W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
  8. W przypadku stwierdzenia wady, kupujący może dodatkowo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  9. Klient może zrezygnować z zakupionego towaru na odległość (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem zachowania zasad zwrotu opisanych w zapisach ustawy o towarach zakupionych na odległość. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania i musi być odesłany w całości włącznie z opakowaniem naruszonym jedynie w stopniu umożliwiającym swobodne obejrzenie towaru, kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy), dokumentacją i dowodem zakupu. Klient ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie przesyłki i oryginalnego opakowania podczas transportu.  (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).
  10. Z uprawnień do zwrotu i odstąpienia od umowy nie mogą korzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT na firmę.
  11. Niezależnie od nabywcy z prawa do zwrotu wyłączone są także produkty takie jak: produkty higieniczne (np. zestawy egzaminacyjne ze słuchawką umieszczaną w kanale usznym), cyfrowe dane audio-wizualne, oprogramowanie oraz treści cyfrowe (jeżeli zostały przekazane bezpośrednio drogą cyfrową, np. mailem lub w wypadku tradycyjnej wysyłki zostało otwarte ich opakowanie w stopniu umożliwiającym ich skopiowanie lub poznanie numeru seryjnego indywidualnej licencji), oraz produkty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub jego zindywidualizowanych potrzeb

§  5 Zwrot pieniędzy
 
  1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
  2. Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu oraz przesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu.
  3. Pieniądze za zwrócony towar oraz jego koszt wysyłki (do kwoty równowartości najtańszej dostępnej dla danego produktu formy wysyłki)  zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.

§  6 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
 
  1. Wraz z akceptacją regulaminu klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
 
§ 7 Informacje ogólne
 
  1. Sklep AlfaTronik prowadzi sprzedaż pod adresem 02-496 Warszawa, ul. Królowej Bony 49 paw. 1 (tel. 22 867 07 31), oraz za pośrednictwem sieci Internet. Właścicielem strony alfatronik.com.pl jest sklep AlfaTronik (nazwa handlowa) mieszczący się w Warszawie przy ul. Królowej Bony 49 paw. 1, firma jest zarejestrowana pod numerem  NIP:113-048-73-14 i REGON 012295799. Wpis do EDG nr 2190/1992 z dnia 10.04.1992 r. dokonany przez Burmistrza Miasta Piastowa.
 

§  8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  
  1. W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego  z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, na co nasza firma wyraża zgodę.
  2. Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u powiatowych rzeczników konsumentów.
  3. Klient będący Konsumentem może skorzystać również z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.
  4.  Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
  5. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  6. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  

§  9 Postanowienia końcowe
 
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.  
  2. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania.

 

FORMULARZE DO POBRANIA
 
Pobierz formularz  Formularz reklamacji Pobierz formularz  Formularz zwrotu towaru
                            

 
 

Przejdź do strony głównej
przesylkawysylkaprzesylka24specjalistaprodukcjadoswiadczenie
© AlfaTronik - Dowiesz się więcej | oprogramowanie sklepu: shopgold.pl