Prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i przesłanie poniższych dokumentów wraz z dowodami zakupu oraz produktami. Formularze są przydatne w przypadku chęci zwrotu lub poddania procedurze reklamacji zakupionego towaru.
1. Procedura reklamacji
W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
Reklamacje muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji załączony na dole tego regulaminu.
Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
Klient ponosi koszty wysyłki reklamowanego lub zwracanego produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt odesłania towaru ponosi sprzedawca.
W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy oryginału faktury, podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
W przypadku stwierdzenia wady, kupujący może dodatkowo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
Klient może zrezygnować z zakupionego towaru na odległość (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem zachowania zasad zwrotu opisanych w zapisach ustawy o towarach zakupionych na odległość. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania i musi być odesłany w całości włącznie z opakowaniem naruszonym jedynie w stopniu umożliwiającym swobodne obejrzenie towaru, kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy), dokumentacją i dowodem zakupu. Klient ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie przesyłki i oryginalnego opakowania podczas transportu. (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).
Z uprawnień do zwrotu i odstąpienia od umowy nie mogą korzystać osoby, które nabywają dany towar bezpośrednio na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej.
Niezależnie od nabywcy z prawa do zwrotu wyłączone są także produkty takie jak: produkty higieniczne (np. zestawy egzaminacyjne ze słuchawką umieszczaną w kanale usznym), cyfrowe dane audio-wizualne, oprogramowanie oraz treści cyfrowe (jeżeli zostały przekazane bezpośrednio drogą cyfrową, np. mailem lub w wypadku tradycyjnej wysyłki zostało otwarte ich opakowanie w stopniu umożliwiającym ich skopiowanie lub poznanie numeru seryjnego indywidualnej licencji), oraz produkty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub jego zindywidualizowanych potrzeb
2. Zwrot pieniędzy
Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu oraz przesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu.
Pieniądze za zwrócony towar oraz jego koszt wysyłki (do kwoty równowartości najtańszej dostępnej dla danego produktu formy wysyłki) zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.
Poprawnie wypełniony i przesłany formularz usprawni proces reklamacji. Formularz zachowuje ważność zarówno w wypadku napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. Do przesyłanej paczki oprócz formularza prosimy dołączyć dowód zakupu.
*Z prawa do zwrotu na zasadach konsumenckich nie mogą skorzystać niektóre podmioty nie będące konsumentami, czyli np. Klienci, którzy dokonali zakupu związanego bezpośrednio z branżą czy specjalizacją prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej, na potrzeby firmy, spółki czy też instytucji. Jeżeli jednak zakupiony produkt nie działa lub okazał się niepełnowartościowy, oczywiście można go reklamować zarówno jako osoba prywatna, jak i firma lub instytucja. Przejdź do strony głównej
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu zapamiętywania ustawień, koszyka, oraz w statystykach (ulepszanie struktury i zawartości strony). Możesz samodzielnie wybrać, jakie pliki będą wykorzystywane przez stronę w ustawieniach, lub zgodzić się z wyborem domyślnym.