AlfaTronik - sklep detektywistyczny Kontakt:
Adres: ul. Królowej Bony 49 pawilon 1 02-496 Warszawa ,
Tel:+48 506-469-296, E-mail: info@alfatronik.com.pl
1992r.
Logo AlfaTronik
Zadzwoń do nas: +48 506 469 296
Strona główna1 » Zwroty i reklamacje

Kategorie

  • dostawa
  • Płatności

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Zwroty i reklamacje



Prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i przesłanie poniższych dokumentów wraz z dowodami zakupu oraz produktami. Formularze są przydatne w przypadku chęci zwrotu lub poddania procedurze reklamacji zakupionego towaru.



1. Procedura reklamacji
 
  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  2. Reklamacje muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
  3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji załączony na dole tego regulaminu.
  4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
  5. Klient ponosi koszty wysyłki reklamowanego lub zwracanego produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt odesłania towaru ponosi sprzedawca.
  6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy oryginału faktury, podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
  7. W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
  8. W przypadku stwierdzenia wady, kupujący może dodatkowo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  9. Klient może zrezygnować z zakupionego towaru na odległość (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem zachowania zasad zwrotu opisanych w zapisach ustawy o towarach zakupionych na odległość. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania i musi być odesłany w całości włącznie z opakowaniem naruszonym jedynie w stopniu umożliwiającym swobodne obejrzenie towaru, kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy), dokumentacją i dowodem zakupu. Klient ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie przesyłki i oryginalnego opakowania podczas transportu.  (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).
  10. Z uprawnień do zwrotu i odstąpienia od umowy nie mogą korzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT na firmę.
  11. Niezależnie od nabywcy z prawa do zwrotu wyłączone są także produkty takie jak: produkty higieniczne (np. zestawy egzaminacyjne ze słuchawką umieszczaną w kanale usznym), cyfrowe dane audio-wizualne, oprogramowanie oraz treści cyfrowe (jeżeli zostały przekazane bezpośrednio drogą cyfrową, np. mailem lub w wypadku tradycyjnej wysyłki zostało otwarte ich opakowanie w stopniu umożliwiającym ich skopiowanie lub poznanie numeru seryjnego indywidualnej licencji), oraz produkty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub jego zindywidualizowanych potrzeb

2. Zwrot pieniędzy
 
  1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
  2. Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu oraz przesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu.
  3. Pieniądze za zwrócony towar oraz jego koszt wysyłki (do kwoty równowartości najtańszej dostępnej dla danego produktu formy wysyłki)  zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.




Poprawnie wypełniony i przesłany formularz usprawni proces reklamacji. Formularz zachowuje ważność zarówno w wypadku napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. Do przesyłanej paczki oprócz formularza należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię.

Prosimy pamiętać, że zwrot jest możliwy tylko w wypadku Klientów będących Konsumentami*, ściśle według zasad opisywanych przez regulamin i obowiązujące przepisy a także, że nie jest on możliwy w wypadku niektórych grup produktowych. Kupujący dodatkowo odpowiada za pomniejszenie wartości produktu oraz za przesyłkę zwrotną i jej odpowiednie zabezpieczenie. 
 
 

FORMULARZE DO POBRANIA
 
Pobierz formularz  Formularz reklamacji     
Pobierz formularz Formularz zwrotu towaru    
                            

*Z prawa do zwrotu nie może skorzystać podmiot nie będący konsumentem, czyli Klient, który dokonał zakupu na fakturę VAT w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli jednak zakupiony produkt nie działa lub okazał się niepełnowartościowy, oczywiście można go reklamować zarówno jako osoba prywatna, jak i firma lub instytucja.
Przejdź do strony głównej
przesylkawysylkaprzesylka24specjalistaprodukcjadoswiadczenie
© AlfaTronik - Dowiesz się więcej | oprogramowanie sklepu: shopgold.pl